Assalamualaikum dan selamat datang ke blog saya. Diharap info dan bahan yang tersedia di dalam blog membantu dalam menghasilkan mutu kerja yang berkualiti. Jangan lupa follow ye! :)

KOLEKSI ABJAD ( ABC )

Memandangkan tahun 2012 bakal melabuhkan tirainya tidak beberapa lama lagi,saya kini sibuk menghasilkan bahan untuk diajar kepada murid-murid pada tahun hadapan.Saya membuat kad-kad abjad ini untuk dibahagikan kepada murid-murid.Murid-murid akan menyebut huruf a - z,samaada secara individu atau berkumpulan.Pada awal tahun,saya fokuskan kepada pengenalan abjad dari a - z.

Dengan adanya bahan-bahan yang berwarna-warni ini,diharapkan murid-murid seronok dan dapat menimbulkan minat mereka untuk belajar!.

Berikut adalah koleksi bahan bantu belajar yang saya hasilkan.













Semoga murid-murid saya dapat mengenal huruf sebelum bulan bulan Mac!InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

*Anda dilarang mengeluar ulang atau menggunakan mana-mana kandungan laman ini dalam apa jua bentuk dan apa jua cara sama ada elektronik, cetak, mekanik, fotokopi, rakaman atau pengstoran maklumat termasuk sistem dapat kembali tanpa kebenaran pemilik permatajiwaku-preschoolsklepar.blogspot.com. Hakcipta Terpelihara 2012 ©.