Assalamualaikum dan selamat datang ke blog saya. Diharap info dan bahan yang tersedia di dalam blog membantu dalam menghasilkan mutu kerja yang berkualiti. Jangan lupa follow ye! :)

Tema:Hidupan di Air.

Antara tema yang saya gunakan ialah hidupan di air.Di sini saya letakkan gambar haiwan di dalam air beserta dengan lembaran kerja.

 Tema mingguan:



Ada yang saya hasilkan sendiri lembaran-lembaran kerja ini.








Di bawah ini pula saya dapat daripada internet.Suruh murid-murid bawa CD untuk ditampal pada bentuk bulat iaitu badan ikan.Warnakan bahagian-bahagian ikan itu kemudian gunting dan tampal.Jadilah seekor ikan.Menarikkan!




Ini adalah antara hidupan-hidupan di dalam air.









Di bawah ini antara penghuni-penghuni lain di dasar laut.


Penyelam...Bila agaknya saya dapat menyelam di dasar laut sambil melihat hidupan-hidupan unik ini...?


Harta karun...Ohhh!Inilah yang saya impikan. Jumpa harta karun yang bernilai!Saya suka ..saya suka...



Terumbu karang yang meliuk lintuk dibuai gelombang.Cantiknya panorama itu!


Mutiara...Satu lagi khazanah yang bernilai. Kalau saya jumpa,bolehlah dibuat gelang atau loket.hihi...Suka3...


Joran...Hishh..siapa pulak yang buang joran ni di dalam laut ni...Tak suka...pencemaran. Kepada pemancing semua,berhemah ye,jika memancing.Jangan merosakkan hidupan-hidupan yang berharga dan unik ini.

4 comments:

*Anda dilarang mengeluar ulang atau menggunakan mana-mana kandungan laman ini dalam apa jua bentuk dan apa jua cara sama ada elektronik, cetak, mekanik, fotokopi, rakaman atau pengstoran maklumat termasuk sistem dapat kembali tanpa kebenaran pemilik permatajiwaku-preschoolsklepar.blogspot.com. Hakcipta Terpelihara 2012 ©.